Täzt

99 saker du kanske inte visste om mig
1. Fullständigt namn? Agnes Teresia Marie Carlsson
2. Exakt ålder? 19 år, 1 månad och 2 dagar 
3. Vart bor du? Kinna
4. Bor tillsammans med? Mor
5. Husdjur? Katt, hund, häst, höns, tupp, gris
6. Färg på ditt hus? Gult
7. När är du född? 16 December 1992
8. När vill du dö? Snart
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? Seriöst? Media
11. Vad ska du göra ikväll ? Vad brukar man göra på kvällen? ;)
12. Opererat dig? jaaa
13. Duschat idag? Noepp, äcklig!
14. Kramat någon idag? Nej, ingen älskar mig,,,
15. Pussat någon idag? Neeeej, jag är en ensam varg
16. Vad har du ätit idag? Knäckebröd, pasta och köttfärsås, choklad
17. Dagens klädsel? Dr. Martins, och ja. sen är jag naken
19. Dagens sötnos? Jag :$
20. Dagens roligaste? Skolfeeling med Isabelle
21. Har du många vänner? Så många som behövs
22. Hur många har du kysst? Virgin
23. Vem kramade du senast? Mamiii
24. Hur många vill du ha sex med? Men snälla`? Alla, da! -,-
25. Hur många har du kysst/strulat med inom en 24 tim period? wopps,
26. Hur många har varit otrogna mot dig? Med tanke på hur många jag har varit ihop med så alla!
27. Hatar du någon? Neeej, kärleks full människa har vi här!
28. Vem pratade du med i telefon senast? MaMMA!
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Okej, jag har ingen telefon idag på mig, men senast jag kolla så var det nog Alexander om mitt minna inte sviker,

FAVORIT:
31. Film?
Allt om min buske
32. Låt? nu, Agnes Obel och Hurts, låt är svårt!
33. Mat? Thai mat, kanse
34. Dryck? Jag eeeeelzkahr jägermaister
37. Stad? Nu är det New York som jag aldrig varit i
38. Land? Irak tror jag,
39. Ämne i skolan? Fotografisk bild
40. År? 1931

SENASTE:

41. Personen du tänkte på?
Isabulle, kanse. Jag vet inte men hon sitter bredvid
42. Personen du kysste? Drar alla på samma gång
43. Gången du spydde? Midsommar, true!

44. Gången du grät? Igår,
45. Pizzan du åt? Hos Lisette för några veckor sedan
46. Gången du var i göteborg? Söndags
47. Gången du var i stockholm? Sommaren innan den sommarn som var
48. Gången du var full? Igår ?
49. Gången du var hög?
Men snälla, jag är alltid hög
50. Personen som såg dig gråta? Mamma

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt?
Darkness
52. Hund eller katt? Katt, lätt!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Teresia älskar mysa
54. Tv-spel eller datorspel? Det brors väl på vad man vill spela för spel, men brukar lira båda samtidigt
55. Singel eller upptagen? Single!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Lunarh in my <3
58. Ragga eller bli uppraggad? hucked up!
59. Big brother eller paradise hotel? "Paradiset"
60. Svart hår eller blont? Blont, på mig. Dom flesta som har mörkt ska ha mörkt
61. Blåa ögon eller bruna? bruunaa
62. Choklad eller lakrits? Lakrits <3 -.-
63. Göteborg eller stockholm?
Göttebörg!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? right
65. Coca cola eller fanta? Panta
66. Pizza eller kebab? chebab på pizza
67. Randigt eller prickigt? Zebra
68. Älska eller älskas?
Båda kan ju vara bra?
69. Leva eller dö? Leva, tack!

ANTAL:

70. Personer du älskar?
to much, tappar bort räkningen vid 80
71. Personer du hatar? Men åh, alla. det är väl bara att läsa frågan över
72. Personer som sagt jag älskar dig? Missat att man ska räkna det
73. Glassar du ätit på en dag? heh, :$
74. Resor du åkt på i år? :o
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? o:
76. Gånger du haft minnesluckor? Det är bara för mesar,
77. Piercingar har du haft? 7, utan öron så en, fast den är med i örat men inte där man brukar ha hål så 1
78. Personer du saknar just nu? Hanna, Charlie, Pinnen, Leo, Pappa, Rebecka, Goggo, kusiner, famo o faffa, ja många!
79. Gånger ditt hjärta brustit? för killar, none! för allmänt betydelsefulla männiksor, en del kanske

VEM:

80. Vill du kyssa nu?
Grey's Anatomy Patrick, bara för att.
81. Ska du träffa imorgon? Pinnen för hoppningsvis
82. Sjöng du senast för? Något dagisbarn
83. Hade du senast en msnkonversation med? Isabelle
84. Spelade du tv-spel med senast? Isabelle och Tobias c:
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mig
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Vissa folk som inte ser vad dom lever i
87. Förtjänar att dö? Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? Kissekajsa <3

VAD:

90. Gör dig glad?
Människor
91. Gör dig ledsen? Människor
92. Vad vill du helst göra nu?
flöta
93. Önskar du att du slapp? Praktiken, LoAm, ja lite sånt som förstör min värdefulla tid
94. Vill du ha nu? chips
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?
ett radiostyrt flygplan
96. Längtar du till? Praktiken är slut
97. Tycker du om dina betyg? Aldrig sett bättre -.-
98. Ångrar du i ditt liv?
Eeh, neh? ska man göra det, i så fall så nej. Vilken patetisk fråga
99. Är det bästa som har hänt dig? Leo, kristendomen, vänner, familj

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0