Om mitt 2011

Fem händelser som varit bra det här året?
1. En liten bit av nyårslägret
2. Vrångö lägret, så sjukt söta konfirmander
3. Turkiet
4. Studenten plus bal
5. Pinnen flytta ner till Mölndal
6. Ja, jag lade till en till, för jag vill hylla mina vänner och familj med

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Lite tid med familjen i Vårgårda
2. Inte hunnit vara med vänner lika mycket som jag velat
3. Inte träffat mina syskon lika mycket som jag velat
4. Inte visat mina nära och kära vad jag tycker dom betyder för mig tillräckligt mycket
5. Det var väl det, kommer inte på så mycket mer


Vad har du lärt dig i år?
Att det spelar ingen roll hur mycket tid man lägger på en människa, dem går alltid dit dem själva vill ändå. Och det är bara att acceptera. Folk är olika

Bästa konserten detta år?
"konserten" estet 2:orna gjorde för oss innan vi sprang ut på studenten

Vilka kläder  har du använt mest?
Men snälla, jag har bara ett par jeans

Bästa filmen i år?
Jag skulle nog säga I rymden finns inga känslor, kanske? jag vet inte

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Lugnt, Agnes Obel får pris för bästa artist år 2011

Årets tre roligaste fester?
Klassfesten

Vad har du tittat på?  (film, tv, serier...)
One tree hill, Grey's Anatomy, Friends och lite olika många filmer

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Klara, Sofia, konfirmander, folk på dagiset, och många mer

Vad är det vackraste du fått i år?
Leos egenbygda balanstomte, (den är fortfarande framme)

Vart har du rest?
Turkiet 

Ditt bästa köp?
Ugglan från turkey! ne men jag vet inte

Vad är det bästa du har läst  i år?
Lönebreven från Doggy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0