Vuxenpoäng x3

Idag mina vänner har jag gjort en massa vuxenpoäng. Så som att skapa ett sparkonto, internetbank och skriva in mig på arbetsförmedlingen. Snart kommer min lägenhet och en hejdundrande massa pengar till mig, nej men man kan alltid hoppas. Och i så fall hoppas jag på hus och inte lägenhet för att vara ärlig



Det är bara en skolvecka kvar, sen har vi ledigt en vecka och sen wopps så tar vi studenten! Helt awesome att aldrig mer ha skola men samtidigt lite läskigt. Jag kommer i alla fall sjunga min nya favorit låt hela dagarna som alla säkert redan vet vilken det är så vi sjunger i kör "Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting. Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring" Tycker det låter bra jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0