Höjden av ledighet

Har legat en hel dag framför TV:n och lite då och då klickat på min dator. Jag har även läst alla mina sms i brist på att göra någonting, det var med inklusive skickade sms och detta tog nog ungefär 2 timmar samanlagt. Man skrattade ju en hel del i alla fall, sen om det var för att det var kul eller för att jag hade så fruktansvärt tråkigt vet jag inte.
När klockan slog fyra gick jag till Tim, där tittade vi på film ända tills klockan nio då han skulle bege sig för att jobba natt. Just nu sitter jag och Isabelle och försöker hitta på något vi kan klä ut oss till men nej, det står helt stilla i mina fantasikanaler i hjärnan om man nu kan säga så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0