RAKT IGENOM LYCKA!

På fredag så tar jag och Marie vårat pickpack och flyttar till Kinna (30 sec från min babylove Isabelle), veckan efter åker Marie till London och Teresia är ensam hemma med en checklista som är låång, snacka om att vara badass. Isabelle ska ta ur skroten och i veckan ska jag och mina superkvinnor ha superfika. Jag har en pirecing i örat som kliar, jag har skickat CV, Balen är snart och innan jag vet ordet av tar jag studenten. TERESIA ÄR LYCKLIG!


Jag är så lycklig så jag bjur på en till bild då jag hånglar med mig själv. KYSS!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

CV? Tell me honey! Och ja, seriöst... Jag är så lycklig jag också. Kramar om mina två superhjältar

Och och och du och jag kommer bo nära och fy i helvete vad lyckligt! <3

ISABELLE <3 TERESIA

2011-03-28 @ 00:17:50
URL: http://ellebasijohansson.blogg.se/
Postat av: Spiderman

till Doggy. hahahaha

Du jag och Hanna är BFF-S! :D

2011-03-28 @ 00:30:06
URL: http://carlssonteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0