Kissekatt


Denna kille var med på TV idag, eftersom männsikor är som dom är så tycker vi att denna kille är någon av de konstiagste på våran jord och måste göra ett TV program om det och fråga så många frågor vi kan för att göra personen ledsen, kan fråga en fråga som man redan frågat innan bara för att se om det finns ett annat svar bakom fasaden.
Denna kille hade en styv pappa som var grym mot han, han gjorde sexuella trakaserier och jag kan tänka mig att den lille pojken blev enormt äcklad av män och skäms något enormt över att vara människa, så varför inte operera om sig till katt och skaffa bröst utan någon form av smärtstillande för att må lite bättre själv? Jag förstår honom och ändå har jag inte kommit i närheten av det han varit med om, jag skäms ibland för att vara människa och jag äcklas ofta över hur vi människor beter oss. Så varför inte vara en katt som är ändå ett väldigt fint och lugnt djur.
Jag själv hade inte opererat om mig eller tatuerat mig som en katt, kanske för att jag har en annan grund och tro än denna man som i tidig åler blev illa mött av en styv pappa som inte har alla hemma och praktiskt taget är dum i huvudet. Så, även om vi inte delar samma synpunkter på vissa saker så kan jag inte säga att jag inte förstår honom, för om jag hade varit i samma sits och utan min "vishet" så hade nog tankarna kretsat runt lite hej vilt i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0