heeeeej :c

Jag är nu på en lång visit hos Tobias med en Isabelle som sitter och spelar fruit ninja. Eftersom vi är så badass så "hyrde" vi en film idag, wild child fick det bli. Och eftersom vi är ännu mer badass än så så är vi vakna efter 01.00 på en vardag. Ja just det jag har skaffat mig en ny hobby jag tror slår alla andras hobby, nämligen att random personer ringer till mig och vi har väldigt intressant samtal som leder till en massa skratt. Så, det var mina extremt djupa tankar så här på nattkvisten en måndagsnatt, så som att knänen borde gå av om man står helt stilla och tar en riktig fart med hela överkroppen hahaha..


Vi är snygga och kan inte hjälpa det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0