Det närmar sig

Igår va en as bra dag måste jag säga, jag och Isabelle bestämde oss för att gå till skolan i tid och sen när lektionen vi fruktade kom så säger en i min klass som just då såg ut som en ängel i mina ögon att lektionen är inställd eftersom våran lärare hade rört sig till Stockholm så vi kastade bort böckerna och sprang dirr till bilen som vi använde oss av för att åka till Hanna och ta sexy pic's på mig, om man kanske ska ta och bli ihop med sig själv kanske ;) haha ne skämt åt sido. Efter att vi vart där så åkte jag, Isabelle och Tobias hem till Tobbeman där vi tittade på hela 13 avsnitt av one tree hill och somnade fyra, helt klart underbart!
Men nu efter att ha ägnat en stund hos herr dusch så ska jag ägna lite tid till att titta på min andre pojkvän, kanske ta lite på honom med, Herr studentmössa heter han och vet precis vad jag vill, och ja jag älskar att vänstra ;D Godnatt friends,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0