Badas för alla

Dagen kunde inte varit bättre, vakna hos Isabelle. Åkte till Borås med Hanna, Tobias och Isabelle och stumpan fick reda på när skroten ska ut hehe LYCKA! Så vi firade med subway och att pierca oss i örat, faktiskt gjorde det inte så jätte ont men den lilla sekunden det gjorde det hann det komma en massa ord jag inte trodde var möjligt på en sån liten tid och hon ska va glad att jag inte nita till henne haha. Vi kom i alla fall därifrån med piercade öron och no blåtiror så min dag har vart super!


Johan, vi har BFF-PIERCING! :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

BBF PIERCING FTW, du är så jävla söt. Vet du om det?

Lycklig_flicka_för_att_hon_har_sin_Carl_91

<3

2011-03-22 @ 21:13:01
URL: http://ellebasijohansson.blogg.se/
Postat av: Teresia

Det är inte bara jag som är söt här märker jag :c

Happy_skanky_bitch_för_att_ha_Johan_92

<3

2011-03-22 @ 21:28:26
URL: http://carlssonteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0