fräsch.se

Idag är jag magsjuk, var några årsen så det är en lite weird känsla typ som att det är något som sitter fast innan det kommit till magsäcken och måste komma ut men det kommer aldrig så man går bara och väntar på att det ska foscha ut ur munnen ;) Plus att jag är så fräsch så det finns inte, man vill bara spy på det (HAHA). Dock har jag ju inte spytt än men det kommer, det kommer om inte min frukost fixar det dåliga nämligen avslagen cola, eller kanske min lunch som är avslgen cola eller kanske min kvällsmat som kommer vara avslagen cola. Ha en bra dag readers ;D

Så här kommer jag se ut när jag springer till toaletten sen ;)


Kommentarer
Postat av: AsIThink.blogg.se

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

2011-02-21 @ 12:08:38
URL: http://asithink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0