Fantasin flyger och jag har kajsas skinkor upptryckta i mitt ansikte

Ja, som ni läst så har jag fruktansvärt kul så här på kvällskvisten en torsdag.
Haft utatällning idag, måste säga att det känns lite weird och jobbigt att ha åskådare som kikar in vad man har gjort.
Och just det, sug min röv. Den 1 maj så kan man bara lyssna 10 timmar i månaden på gratis spotify så då blir man ju tvungen att köpa premium, dom små lömska människorna vet hur dom ska göra.

Nu ska jag gosa med Kajsa som förflyttat sig från mitt ansikte och ligger nu bredvid mig för att deppa över mitt kära spotify och tänka positivt på att min iphone 4 snart kommer att komma på posten.


Vi är så hemskt himla snygga, inte flötigt hår någonstans från min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0